0

KEM IBADAH PK & MODUL

Posted by firdaus on 8:50:00 PM

PENGENALAN:

“Dan tidaklah Aku menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka menyembahKu.” (Adz-Dzaariyaat : 56) “Wahai hambaKu, Aku tidak menjadikan kamu agar Aku terhibur dari kesepian, atau untuk membanyakkan bilangan kamu dari kekurangan, atau meminta pertolongan kamu dalam perkara yang Aku lemah, begitu juga bukan dengan tujuan untuk mendapatkan manfaat atau menolak kemudharatan. Hanyasanya Aku menjadikan kamu untuk beribadat kepadaKu dan berzikir serta bertasbih kepadaKu setiap pagi dan petang."   Hadis Qudsi.

Dengan kesedaran tentang betapa pentingnya Ibadat dalam kehidupan maka pihak 
j-QAF PPKI Sekolah Kebangsaan Taman Tun Aminah, Johor merancang menganjurkan KEM IBADAH / PENDIDIKAN MORAL 2013.

Program ini adalah program rangkaian yang terdapat dalam program j-QAF yang dilaksanakan di seluruh negara. Secara umumnya program ini memberi perhatian khusus bagi memastikan murid berjaya menguasai kaifiyat wuduk dan mandi hadas dengan sempurna dengan penumpuan khusus dari segi bacaan dan perbuatan yang akan dilaksanakan secara intensif di sekolah.

Klik Modul


|

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 FIRSHAMIRAH All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.